دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۵۵:۰۶

پروژه لایروبی اسکله بندر لاور دشتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت

باشگاه خبری فراساحل: پروژه لایروبی اسکله صیادی لاور ساحلی شهرستان دشتی با حضور استاندار بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، استاندار بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح پروژه لایروبی اسکله صیادی لاور ساحلی با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های مهمی وارد مدار بهره‌برداری شد اظهار داشت: در این هفته با تلاش دولت مردان بیش از 10 هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. عبدالکریم گراوند با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزود: تکمیل پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که با هدف گذاری انجام شده پروژه‌های یاد شده تکمیل و افتتاح می‌شود که بخشی در هفته دولت و بخشی هم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه 39 میلیارد تومان پروژه در دشتی افتتاح شد گفت: در هفته دولت به ارزش 39 میلیارد تومان افتتاح شده است. مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه لایروبی اسکله بندر لاور دشتی گفت: اسکله یاد شده دارای 60 قایق و یک لنج صیادی است که مابقی شناورها به سبب نبود اسکله مجهز به دیگر بنادر مهاجرت کرده‌اند. 

عباسعلی زنده‌بودی با اشاره به وجود 40 شناور سفاری در بندر لاور ساحلی دشتی خاطر نشان کرد: در اسکله بندر لاور دشتی در فاز نخست با اعتبار 95 میلیارد ریال موج شکن ساخته شد. وی بیان کرد: در فاز دوم این پروژه علملیات لایروبی در حوضچه انجام شد که این پروژه با سرمایه‌گذاری 65 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در فاز سوم، ساخت اسکله و ساختمان‌های جنبی مورد توجه است که در آینده اجراء می‌شود. زنده‌بودی با بیان اینکه  فاز یک  بازوی اصلی موج شکن به طول 750 متر بازوی فرعی موج شکن به طول 329 متر اجرا شد گفت: در این فاز دستک رسوب‌گیر به طول 500 متر، دایک به طول 342 متر و حجم کل مصالح سنگی مصرفی 310 هزار متر مکعب است. وی، سطح حوضچه و کانال ورودی بندر لاور ساحلی دشتی را  110 هزارمتر مربع دانست و گفت: سطح مفید حوضچه این بندر 79 هزار متر مربع، سطح حوضچه چرخش 11هزار متر مربع، حجم لایروبی 165 هزار متر مکعب و سطح لایروبی 2.5 متر نسبت به تراز تعیین شده  است.



  کد خبر : 5866
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :